Projektowanie linii produktów

Gdybyś miał wybrać tylko i jedynie 3 bardzo istotne aspekty dotyczące budowaniu marki, to co by to było? Profesjonaliści twierdzą, że są to przede wszystkim wykreowanie spójnego wizerunku jako całokształt (logo, barwy, przekazywane wartości), klasyczny reklama (ulotki, wizytówki, foldery), oraz marketing on-line (strona firmowa, reklama online). Jak zatem widać, całość wymaga on nas, aby projektowanie graficzne było spójne i przemyślane. W ten sposób powstanie oryginalny branding, którego celem będzie przekonanie klienta do zakupów u nas.

Wydaje się zatem, że każdy już od tego momentu może zabrać się za szlifowanie powyższych aspektów. Jednakże rzeczywistość może zweryfikować nie jedną osobę. W praktyce takie działania wymagają wielu przemyślanych działań, by to w rzeczywistości się udało. Zaprojektowanie wartościowego logo z przekazem. Zaimplementowanie logo na opakowaniach a także na portalach i produktach rekla mowych. A ododatkowo zbudowanie wartości wokół całego brandu. To właśnie branding w dystrybucji jest priorytetowy. Klienci pragną posiadać pewność, że zakupiony produkt spełnia ich wartości życiowe. Zatem opakowanie z projektem graficznym musi rozwiązywać ich problem, który możemy sami utworzyć. Projektowanie graficzne opakowania musi skłonić klienta do zakupu. O ile będzie on uświadomiony o występującym problemie, którego konkretny produkt jest najlepszym wyjściem. W ten sposób można sprzedać niemal wszystko. Jednakże do tego potrzebne jest bardzo wysokiej jakości projektowanie graficzne opakowań i etykiet.
Zobacz również: dużo informacji o tym jak działa projekt graficzny